ایالات بیشتر ایالات متحده تصمیم به كاهش اقدامات قفل گشایی كورون ویروس می كنند
نوشته شده توسط : محسن راد

ایالات بیشتر ایالات متحده تصمیم به كاهش اقدامات قفل گشایی كورون ویروس می كنند

محدودیت های کورو ویروس در ایالات متحده در این هفته است - در برابر هشدارهای بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی ، زیرا کاخ سفید می بیند که نرخ بیکاری در این ماه 16٪ یا بالاتر است.

کارشناسان بهداشت می گویند ، افزایش تعامل انسان می تواند موج جدیدی از موارد COVID-19 را ایجاد کند ، بیماری تنفسی ناشی از ویروس بسیار مسری است که تاکنون بیش از 54.300 آمریکایی را کشته است.

بیشتر:
سهام ایالات متحده افزایش می یابد ، ناشی از بخش فناوری و کاهش اعتبارات قفل است
ترامپ چهارمین بسته امدادی کروناویروس را به ارزش 484 میلیارد دلار امضا کرد
اتحادیه اروپا تقسیم شده ، مسیر فرار ترولیون یورو یورو را مشخص می کند
کلرادو ، می سی سی پی ، مینسوتا ، مونتانا و تنسی به ایالات دیگری خواهند پیوست که در این مرحله آزمایشی را برای بازگشایی اقتصادها بدون آزمایش و آزمایش ارتباط با ردیابی ارتباطات با زیرساخت ها انجام می دهند.

جورجیا ، اوکلاهما ، آلاسکا و کارولینای جنوبی پیشتر اقداماتی را برای شروع مجدد اقتصاد خود در پی یک ماه عقب ماندگی دستور دولت انجام داده اند.

این محدودیت های بی سابقه منجر به ثبت 26.5 میلیون آمریکایی شد که از اواسط ماه مارس به دنبال دریافت مزایای بیکاری بودند. دفتر بودجه غیر حزبی کنگره (CBO) روز جمعه پیش بینی کرد که اقتصاد در سه ماهه دوم سال آینده نزدیک به 40 درصد نرخ سالانه منعقد شود.

حتی در سال آینده ، CBO نرخ بیکاری را به طور متوسط ​​بالای 10 درصد پیش بینی می کند.

کوین هاست ، مشاور اقتصادی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که نرخ بیکاری ایالات متحده احتمالاً در ماه آوریل 16 درصد یا بیشتر خواهد شد.

هاست روز یکشنبه گفت: "فکر می کنم دو ماه آینده بسیار وحشتناک به نظر می رسد." "شما می خواهید اعداد را بدتر از هر چیزی که قبلاً دیده ایم ، ببینید."

در برابر اعتراضات پراکنده در سراسر کشور که خواستار لغو سفارشات در منزل هستند ، پرونده های کورو ویروس ایالات متحده روز یکشنبه پس از ارسال رکورد یک روزه افزایش روز جمعه ، در 940،000 صدر قرار گرفت.

نیویورک و سایر ایالت محدودیت ها را تا اواسط ماه مه افزایش داده اند. نیویورک گزارش داد 367 کشته جدید در روز یکشنبه ، کمترین میزان آن از تاریخ 30 مارس است. فرماندار دموکرات ، اندرو کوومو گفت: ساخت و ساز اولین کارهایی خواهد بود که مجدداً بازگشایی شده و می تواند پس از 15 مه در منطقه بالادستی با احتیاط های خاص و در صورت ادامه روند نزولی .

گروهی از معترضین در کاروان وسایل نقلیه "Reopen Miami-Dade County" حضور می یابند و از مقامات ایالتی و محلی می خواهند که اقتصاد فلوریدا را بازگشایی کنند ، در میامی ، فلوریدا ، ایالات متحده ، 25 آوریل 2020. این کاروان یا
گروهی از معترضین در کاروان وسایل نقلیه 'Reopen Miami-Dade County شرکت می کنند ، و از مقامات ایالتی و محلی می خواستند اقتصاد فلوریدا را مجدداً بازگشایی کنند [کریستوبال هررا / EPA]
سایر کشورها ، عمدتاً دولتهای دارای جمهوری خواه ، رویکرد تهاجمی تری اتخاذ کرده اند.

تنسی گفت این اجازه خواهد داد تا رستوران ها روز دوشنبه بازگشایی شوند. سفارش اقامت در خانه می سی سی پی در همان روز منقضی می شود.

مونتانا ، که سه مورد جدید را روز یکشنبه گزارش داده است ، در صورت محدود کردن ظرفیت و انجام مسافت اجتماعی ، می تواند به مشاغل مجدداً روز دوشنبه بازگشایی کند ، در حالی که مینه سوتا اجازه خواهد داد برخی از مشاغل روز دوشنبه مجدداً راه اندازی شوند و به 80 هزار تا 100000 نفر در مشاغل صنعتی ، تولیدی و اداری اجازه دهد. بازگشت به کار

در کلرادو ، جارد پولیس ، فرماندار دموکرات ، چراغ سبز انتخاب وانتهای خرده فروشی را از روز دوشنبه آغاز کرده است.

سالن های آرایش مو ، آرایشگاه و سالن های تاتو می توانند در روز جمعه افتتاح شوند و فروشگاه های خرده فروشی ، رستوران ها و سالن های سینما دنبال کنند.

رویال گل رز پس از بسته شدن یک ماه پیش ، استودیوی خال کوبی خود را در گرلی ، کلرادو بازگشایی کرد ، نه به این دلیل که او می خواهد بلکه به دلیل اینکه صورتحساب ها جمع می شوند و او می گوید چاره ای ندارد.


نیویورک آزمایش کارگران خط مقدم پزشکی آزمایش آنتی بادی را آغاز می کند
"اگر من این دولت را تشویق كنم ، من در خانه می ماندم ، اما آنها اینطور نیستند ، آنها می گویند" سلام ، بهترین کار برای بازگشت به سر كار است ، حتی اگر این ممكن است خطرآفرین باشد. " داخل سالن او در یک ساختمان چوبی در یک خیابان برگدار در گرلی ، یک شهر کشاورزی و نفتی.

اما رفع محدودیت ها در اکثر ایالت ها یکنواخت نیست. به عنوان مثال ، دنور سفارشات اقامت در خانه را تا 8 ماه مه تمدید کرده است ، اما ساکنان این شهر می توانند برای کوتاه کردن مو به یک منطقه نزدیک مراجعه کنند. جورجیا هرگونه قوانین محلی سختگیرتر از قوانین ایالتی را ممنوع اعلام کرد.

هشت ایالت هرگز به ساکنان دستور ندادند در خانه بمانند: آرکانزاس ، آیووا ، نبراسکا ، داکوتای ش

'زنده و خوب': کره جنوبی در مورد شایعات کیم جونگ اون احتیاط کرده است





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: